Åhhej!

Så i Fredags blev det klart för final! Saik hade då lekstuga med gästande Hammarby, helt vansinnigt roligt att se, snygga mål å fint spel och det resulterade i en seger med 10-3!



Återstår att se nu om dom får möta Villa eller Bollnäs.
Skulle va lite kul om Villa gick vidare så det blir lite variation ;)
Men inget av lagen är då att leka med så vi hoppas Saik-killarna gör en favorit i repris sen i Fredags och plockar håller fast vid det spel dom hade då, då är dom svårslagna.

Blev för typ 3 sekunder sen klart att det blir VILLA som spelar final mot Saik, Spännande!!

Själv har jag just kommit in från en lugn stavpromenad runt "Nya" slingan.
5, 5 km med en hel del skog och stig, mysigt.
Vägarna är SÅDÄR roliga att gå på här hemma nu, det är antingen lervälling eller is, så lite svårt att va effektiv i promenerandet.


När jag blir bra i lungor och huvud ska jag även ta en jogg den svängen.
Har ju anmält mig till Vårruset i år! Sköj!
Har även dragit med mig än så länge 3st tjejer till, blir vi 6 så får vi Picnickorg =D

Nu lär jag sätta fart med maten innan jag blir grinig på riktigt!
Hoppas ni har en bra helg där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0