Morgonpigg student

Igår skrev jag om den tjejen som gick upp 05.15 varje morgon och frågade vad hon hade för tips för att komma upp så tidigt.
Hon gav mig tipset att lägga mig i tid.
Grejen är den att det brukar inte spela nån roll hur tidigt jag lägger mig eftersom jag sover så oroligt och vaknar ofta flera gånger per natt.
Idag överträffade jag mig själv och vaknade kl 06.32 utan att ens ställt klockan, de va inte så illa pinkat kan man tycka.
Har just petat i mig lite Ägg å Yoghurt å Te, snart äre dags för promenad.
Det får duga idag med då jag inte känner mig så där frisk än.
Trök men lika bra att hålla sig lugn tills man är helt bra, jag har ju tur ändå att jag inte är sängliggande.
En stav-prom får det iaf bli, kan inte låta bli nu när jag hittat en ny trevlig väg att gå.¨
Ny är den egentligen inte eftersom det var en av svängarna jag brukade rida då vi hade hästar hemma, men det är tvåsiffrigt många år sen nu så man har nästan glömt bort den.
Känns skönt iaf med lite omväxling och ny miljö =D

Kul för dom som fick åka till Sydafrika, men Jag är så AviS så jag kan kräkas, bläääää ;/
Hoppas, Hoppas, HOPPAS att jag nån gång får den chansen!

På Söndag får jag iaf åka till Studenternas i Uppsala igen!







Kommentarer
Postat av: L

Jag vinkar på söndag! :)

2012-03-21 @ 19:32:37
Postat av: Marie.

Ska du dit eller tänkte du vinka till mig på Tvn? =)

2012-03-22 @ 11:52:23
Postat av: L

Bandyfrukost på flustret, sen står jag på stundeternas och vrålar.... Och vinkar! =)

2012-03-23 @ 05:21:08
Postat av: Anonym

Hälit! På Villasidan eller Saik ; D

2012-03-24 @ 19:49:05
Postat av: L

Neutral..... ;)

2012-03-25 @ 07:09:20
Postat av: Regina

Nu är gästrummet städat från topp till tå, bara att flytta in :)

2012-03-25 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0