Själavård.

Sitter och funderar över vad jag har gjort idag.
Kändes som jag inte gjort nånting fast jag varit uppe sen strax efter 7 och grejat med nåt mest hela tiden.

Ikväll har jag iaf varit i garaget och kollat bromsarna på Snaaben som ska in och besiktas på torsdag.
Beläggen duger ett tag till, men jag bromsar tydligen för lite så dom hade kärvat fast.
Smorde upp dom och håller tummarna på torsdag.
Reg-skyltsbelysningen är också fixad, annars är det inget jag VET som dom kan klanka ner på, men dom där besiktningsmännen är ju inte att lita på så vi får väl se va dom hittar på =D
Kändes iaf skönt att va ute å lorta lite, bra för själen, längesen sist.
Bjuder på en bild sen jag bytte belägg sist, på BMW;n då jag hade den kvar.
Där var det lite mer aktuellt att byta kan man tycka.



Nåt mer som gjorde mig glad idag var att det stod en blomma och väntade när jag kom hem.
Det var min kära Mamma å Pappa som varit hit med den när jag var ute en sväng.
En rosa Orkidé som gjorde sig otroligt bra i mitt köksfönster.

 Inte en sån men iaf.

Imorgon är det dags för Retts-utbildning i Gävle.
Tänkte dra iväg lite tidigare och införskaffa en skrivare.
Nån som har nåt tips om vad man ska ha för nå?
Jag vill ha en med scanner, det är väl typ det enda jag vet att jag vill.

Nu ska jag ta en liten tupplur.
Just ja, först ett besök ner i källarn å kolla hur det ser ut i pelletsbehållarn, känns lite kallt här.
Kan även bero på att det ÄR en hel del kallare ute, blåser dessutom satan.

G´najt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0