Vad göra?

Det är Fredag och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill äta glass med hallon, Church Street- mat, chips och Pizza, ostbågar och Chokladsås.
Vi får se om min önskan går i uppfyllelse.
Skogsplockade hallon har jag i frysen sen i somras, dom har jag snålat med och äter mest vid speciella tillfällen, och idag känns som ett sånt tillfälle.

Idag har jag tränat, men det var då värst vilka surisar det va på Gymmet idag, iaf tjejerna.
3 tjejer var det där och alla såg ut som dom hade värsta PMS ever.
Det kanske dom hade också iofs, isf är ni förlåtna.
Det var iaf otroligt skönt och gick bra att träna, jag har fortfarande motivationen kvar till att slippa bada i vassen i sommar.

Vad har ni för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0