28 minuter å fyra sekunder.

Är rätt nöjd med den sluttiden.
Det är Vårrus vi snackar nu.
5km.
Och ni kanske funderar om jag verkligen sprang eller om jag gick.
Men jag sprang, hela vägen och är supernöjd.
Det enda jag hade kunnat göra bättre skulle isf vara att springa lite fortare, var egentligen inte ens speciellt trött när jag kom i mål men eftersom jag inte sprungit speciellt mycket sista tiden så är det svårt att veta i vilket tempo man ska lägga sig för att orka hela vägen.
Börja gå har man ju ingen lust med när det står en massa folk å tittar, inte när man bestämt sig för att springa =D
Picnickorg fick vi och när alla var samlade (utom stackars Malin då som har problem med foten =( ) så satt vi där på ett par filtar å mumsade å myste.
En kanonkväll med andra ord.

Har även haft plantskola här idag och planterat ut allt jag sått inne för ett par månader sen.
Det skulle ju bli kalasväder i veckan så det borde ju vara gynnsamt för mina paprikor =)
Som sagt, kanonväder i helgen och jag drar härifrån, hoppas det är lika fint uppöver.
Fint väder eller ej, kommer bli sjukt skoj.

Tjoobrä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0