...:::...::::...:::...

För det mesta Älskar jag mitt jobb, men vissa dagar funderar man över vad det är man utsätter sig för egentligen, dessutom helt självvalt.
Jag borde inte klaga då det är tunga dagar på jobbet, jag har ju åtminstone valt det själv, och jag är naturligtvis glad över att kunna hjälpa och då och då rädda något liv.
Dom drabbade och dess anhöriga däremot hamnar ju helt ofrivilligt i dessa situationer och är det några det är synd om så är det ju dom.
Men jag är bara människa jag med och även om man blir lite känslomässigt rubbad efter ett antal år i det här yrket så går vissa situationer inte obemärkt förbi.
Inte alls.

Kl är 21.11 och jag tror jag ska gå och lägga mig och ladda batterierna för imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0