Mjäääu

Såg nu att det var 5 dagar sen jag skrev, kan det va möjligt?
Va har jag gjort för att tiden har gått så fort?
Jobbade iofs närmare 85 timmar förra veckan så där har ju en del dagar gått.
Har även hunnit med å vart på loppis å handlat lite roliga grejer, mest åt LillPrinsen.
Köpte bla en sparkcykel och ett par Alfons Åberg-filmer som gjorde succe.

Den här dan har jag mest bara flutit omkring.
Blev en liten lätt BerglundFrulle innan jag drog till Fröken D där vi blev kvar både länge och väl på hennes säng å surrade en massa tjejsurr.
Mysigt.
Drog sen ner till Gymmet en sväng men det blev bara 20 min cykel.
Det kändes i rumpan sen gårdagens tur på drygt 2 mil.
Efter cykelturen på Gymmet fortsatte tjejsurret i min bil, då Fröken M dök upp och tjejsurret fortsatte då inne i hennes soffa med en kopp te å smörgås.
Mys igen.

Nu ska jag mysa ner mig ett par timmar i världensskönastesoffa innan det är dags för nattjobb..
Ensam hemma och det är möjligt att det blir nåt avsnitt SATC.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0