Ordning på Torpet.

Igår kom jag hem från några härliga, soliga, varma, goa dagar med Sötlöken A i Fuengirola, Spain.
Det såg minsann lite oroväckande ut då det 3 dagar innan vår avresa började brinna i krokarna där, å det va ingen liten brasa heller.
En rejäl skogsbrand där 1000 personer varit med och släkt, 1500 ha skog (det lilla som kan finnas efter en het sommar) och tyå 50 flygplan och helikoptrar som kämpat med att släcka elden.
Dom gjorde ett bra jobb så när vi kom dit så kunde man bara ana nån strimma rök bortom bergen.
Om brasan hade fortsatt så hade vi haft 1a parkett från vår balkong på 6 våningen, den vette ut mot bergen.
Nån brasa såg vi inte men annan kvällsunderhållning fick vi i form av en karl som uträttade barnförbjudna behov mitt i blickfånget från vår balkong.

Som ni kanske vet så känner jag att jag försummat mitt hem.
Har vart borta ganska mycket och när jag väl varit hemma är det utesysslornan som prioriterats.
Igår när jag kom hem, och även idag har det varit fint väder och det brukar betyda utejobb men jag frös nästan ihjäl mig trots att jag var inne så äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått det lite trevligt och trivsamt här hemma.
Jag är långt ifrån klar men nu känns det iaf okej.
Har ju även köpt lite nya inredningsdetaljer, bla ett par Stora, Goa, Fina kuddar på Indiska då vi var i Stockholm (på Lady-Gaga fö som jag kan ägna ett eget inlägg framöver).
Hoppas ni Alla har det bra för de har jag förutom att jag vill till värmen igen då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0