Slut.

Nu är det för min del slut-kikat på vissa sidor å bloggar på internet.
Varför lägger man så mycket fokus på andra, speciellt om dom är idioter, psykopater eller bara allmänt dåliga människor?
Det är både på fejjan och i bloggar man stöter på det, Den dåliga energin flödar och jag tycker det är otroligt synd för jag vet att iaf i vissa fall är människor som också har så mycket positivt att sprida, så varför inte bara sluta sprida skiten! Det är säkert befogat så man blir förbannad men det måste väl va nåt slut på det hela, å varför i hela friden måste man tala om för andra hur många idioter man har omkring sig eller träffar på, är det för att hävda sig eller framhäva sig själv på nå vis, eller att man ska tycka-synd-om er som råkar ut för dom..?
Har lite svårt för sånt där.
Jag tror även att om man fokuserar på skit så kommer det mer till en.
Fokusera på det ljusa å positiva så kommer DET.
Inte jämt såklart men i många fall.

Skönt var det iaf att få en paus från rivandet här hemma, har ju fått (?) ett nytt kylskåp som jag tänkte försöka montera in.
Rivningen är klar, så även lite eldragning, nu är det bara skåpet som ska på plats =)
Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0