Goooo mårron!

Ja idag är det en god morgon!
Fördelen med detta jobb som sagt, man får va med och se när solen går upp =)
Hem å sova lite å ut i solen en sväng innan de är dags för kalaaaas!
Eller ja, kalaset har ju varit för längesen men då hade jag förhinder så jag har turen att få komma nu istället! Det fikat vill man ju inte missa! Men det är bra om det inte är för mycket, eftersom jag antagligen inte kommer kunna hålla mig då =P
Å de blir kanske ingen träning idag heller eftersom jag jobbat 24 timmar å är lite småseg.
Mennnn vi får se, mycket kan hända under dagen!
Igår körde vi iaf ett hyfsat hårt pass, svettigt till tusen var det iaf!
Körde intervaller på Löpbandet, 1 min full fart, 1 min vila under 20 minuter.
Sen var man slut.
Fast inte riktigt slut ändå för jag körde 2 Toughest-tränings-svängar med á 8 min fullt ös.
SEN var jag slut.
Tjooobräää nu äre dags för efterlängtad Frulle! Mug-cake med "frosting" å Äpple! =P

Kommentarer
Postat av: Diana

Måste få testa sån där mug ngn dag :)

Svar: De kan du få =)
Marie.

2013-04-02 @ 10:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0