Hälsosamt och Stärkande va de.

Har haft en helt underbar, skön, rolig och välbehövlig helg uppe i Sälen.
Hälsosamt och Stärkande va det fast så kändes det inte riktigt igår.
Vet inte varför eller hur jag kan ha den förmågan att alltid sista kvällen blir härjigast när man är iväg på nåt.
Fram till dess hade vi haft det så lugnt och skönt, pimplat lite vin å ätit gott varje dag, lagt oss i tid och varit skötsamma.
Sista kvällen (?) blev det Midnight Express på AfterSkin och dom kan ju lätt få igång en =)
Käka Grillbuffe och var fortfarande ordningssamma när kl va 22.. då en annan tjej från byn kontaktade oss å undra va vi hade för oss..
De hade en stuga en bit från oss så vi tog en taxi dit å var inte hemma förrän 5 på morron.
Mycket vardagsrumsdans å sång innan vi tog en promenad hem till stugan.
Lite småtrött då då när man vakna kl 8 å skulle börja städa stugan för hemfärd.
Rutinerat.
Väldigt trevligt var det iaf =)

Nu sitter jag och försöker ladda om för 112-kryssning imorgon.
Mycket nu å det är ju både bra å sådär bra.
Tycker ju om att göra saker men senaste månaderna har vart så knökfulla så jag tillåmä har haft hemlängtan när jag varit på jobbet å det har väl typ aldrig hänt förr.
Men jag får väl planera lite hemmatid när det lugnar ner sig med utflykter å sånt =)
TJo

Kommentarer
Postat av: anneli

Åå man skulle vart mä:)

Svar: Ja de skulle du :)
Marie.

2013-04-20 @ 09:20:01
URL: http://nattstad.se/anneli.runsten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0