Helvetets jävla skit

Nu är det inte roligt alls. 
Skadad på träningen, böjde tummen bakåt typ tio gånger mer än vad som går å de va inte skönt kan jag säga. 
Det är fortfarande inte skönt. 
Gör rent utav för jävla ont och jag kan inte ens hålla i en sked normalt.
Är orolig både för racet nästa helg samt jobbet. 
Få se hur det känns imorgon men känns det som det gör nu blir de då inge jobb närmaste dagarna. 
Blä blä blä
Tycker faktiskt ganska synd om mig själv nu. 
 
Har för övrigt haft en bra dag, varit hemma å grejat, planterat, röjt och bjudit mamma å pappa på laxmiddag.
 
Å nyss har jag tröstat mig med en sån här 
 
... så  nu  känns det lite bättre ;/

Kommentarer
Postat av: Diana

Du måste va försiktig :) kram

Svar: Lär nog vara de :( kram
Marie.

2013-04-25 @ 03:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0