Tung.

Skulle kunna...och har varit både arg, ledsen, besviken och orolig fram och tillbaka sedan ett tag.. men grejen är den att de positiva inslagen i min tillvaro har övervägt och därför kan jag ändå säga att jag haft en underbar sommar och just nu mår overkligt bra i själen!
Tack igen Alla som funnits där och stöttat och lyft upp då det varit tungt å drygt, det är värt så mycket, ingen nämnd å ingen glömd!

Just nu känner jag mig mest tung i KROPPEN, mycket god mat å en del godis (?!) har det ju blivit men snart är det slut med det, mår ju mest illa efter att man pulat i sig =)
Dåligt med träning har det blivit men har rört en del på fläsket ändå!

Har idag varit och hämtat en säng till Gästrummet så nu är det bara att komma på övernattning dom som vill så ska ni få en egen säng =)
Å På Onsdag kommer LillPrinsen hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0