Fint.

En av många fördelar med mitt jobb är de tidiga morgonkörningarna när man får se så fina himlar när solen håller på att gå upp.
Enda gångerna det händer annars (åtminstone sommartid) är när man är på väg hem från nån utekväll å det har ju inte hänt alltför ofta senaste tiden.
Önskar att jag vore mer morgonpigg, fast om jag lägger mig i tid så brukar jag vakna i hyfsad tid med, inte så ofta jag sover längre än till 8.
Fast nu kommer jag att ha sovmorgon i två dagar och det är rätt fint det med =)
Att få vakna i lugn och ro, ligga och sträcka på sig som en katt innan man känner sig tillräckligt smidig å vaken för att pallra sig upp.
Kanske köra ett morgonyogapass å sen äta frukost i lugn och ro.
På torsdag såg det ut som det skulle bli fint väder så då ska jag nog ta mig en sväng upp på berget igen om inte nån rackarns skoteråkare vart där å sabbat mer.
Har även ett par pass bokade på Parkbadet, Spinning+Core på onsdag och PoYo på Torsdag, ser fram emot det.
Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0