Frukost....

....avklarad.
Det blev ris och tonfisk.
Klockan är halv fem på morgonen och jag låg en timme och hoppades att hungern bara skulle vara inbillning och att jag skulle lyckas somna om.
Men det gjorde jag inte utan morrandet i magen blev bara värre och värre så till slut var det bara att bege sig ner och få tyst på det.
Det är inte första gången jag vaknar i ottan av att magen kurrar.
Igår vet jag iaf att jag åt för lite i förhållande till vad jag förbrukade å man får ju inte fuska, varken åt det ena eller andra hållet, då blir det så här, att man ligger å drömmer om ugnsstekt lax kl 4 på morgon.
Ska göra ett nytt försök att sova nu när magen är nöjd.
God morgon på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0