Skööööna torsdag...

Fick en fantastiskt skön efterlängtad sovmorgon idag.
Har jobbat två dagturer i rad nu, och nätterna har varit under all kritik.
Sover ju sällan BRA, vaknar flera gånger och är uppe å springer i sömnen å har mig.
Förra natten likadan, med enda skillnaden att jag inte kunde somna om igen = sova över och vakna en halvtimme innan jag börjar jobba.
Har ett minimalt minne av att larmet ringde, men det duger ju inte =)

Har Svenska Hollywoodfruar i bakgrunden... hon är ju för jävla go Maria Montazami... "Det här är vad jag har drömt om i hela mitt liv,att ha familj, att ha 7 flingpaket.."
=)

Nu är frukosten slut å jag sitter å funderar på vad jag ska göra för vettigt idag.
Köra Bokhylla på em, å PowerYoga lite senare, å träffa Fröknarna M å S i samma veva.
Men det är ju några timmar kvar... kanske ska ta å fortsätta med projekt klädkammare, yepp så får det bli...
So long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0