Samvete.

Har som vissa märkt blivit dåligt med bloggandet nu, och när jag ser att jag trots det har så pass många läsare kvar så får jag allt lite dåligt SAMVETE så nu tar jag mig tid med ett inlägg när för en gångs skull datorn är på.
 
Har varit ledig nu sen förra tisdagen, fantastiskt skönt.
Det blev en sväng upp till Umeå som för övrigt är en fantastiskt FIN stad.
Kul med en liten utflykt inom Sverige med, speciellt när det är sommar.
Älskar detta land den här tiden!
Sitter just nu ute på min lilla men sköna altan och har nyss ätit frukost.
Sov för övrigt här i natt, vilket jag tänkt ganska länge att jag ska göra bara de blir väder, å det är ju det nu!
Knappt nå mygg heller, tror det var 2 st som kom och ville få sig ett SUG men det kan man ju leva med =)
 
Midsommarhelgen har vart helt fantastiskt bra med en perfekt blandning av bra väder, mys, god mat, trevligt umgänge, fest och träning.
Å så här kan det gå när man är ute å springer i skogen å inte ser vart man sätter fötterna.
En ganska så snygg vurpa om jag får säga det själv.
 

Kan inte minnas när jag LATAT mig så mycket som de här dagarna, men lär erkänna att det varit rätt skönt =)
 
Idag drar det däremot igång igen, todolistan kommer nog få den här dagen att kännas  alldeles för kort så de är väl lika bra att sätta fart =)
Solen skiner och listan inkluderar både inne-och utejobb.. börjar med disken innan den kryper iväg, gäller att ta den snabbt nu när de är så varmt ;(
Listans andra punkt blir en cykeltur till Mor och Far å kolla ett par grejer.
 
Känns som att det kommer bli en BRA dag!
 

Kommentarer
Postat av: D

💛 <3

2013-06-25 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0