Händerna upp i luften...

...pannan i skrivbordet..
Vi ska bli fulla men inte idag.
Den här dan har vart lika fullspäckad som de flesta andra dagar.
Vaknade halv sju av mig själv och jag hoppas att det håller i sig, superskönt att vakna den tiden och känna sig pigg =)
Började med att sota både skorsten och panna, fylla på med pellets.
Hade sen velat vara ute mer i den härliga vårsolen men det blev att fixa mat istället, å matlådor innan det var dags att dra på Utbildning Hot - och våld.
Ledningen tycker att vi behöver det med tanke på att det blir mer av den biten ute i samhället, vilket även vi som personal får erfara.

Hur som helst så hoppas jag att solen skiner lika gött imorgon för DÅ ska jag va ute och ta vara på den!
Pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0