GOD Morgon!

 

Har sovit riktigt gott i natt. Det var skönt att få sova ut, i sin egen säng dessutom. Låg även å drog mig en timme innan jag blev för hungrig så jag var tvungen att pallra mig upp =) Har just avnjutit en Mug Cake å ska ladda in lite bilder i datorn. Frukosten på Hotellet gick inte av för hackor den heller, har faktiskt inte ens tänkt Mug Cake den här helgen (?!) Idag blir det nog lite krattning.. ska även kolla om jag kan få en tid hos massören, känns som det skulle va skönt efter den här helgen. Förutom tävlingen på lördagen så gick jag 5 km eftersom jag trodde att jag hade tappat min Medalj. Det blev även en del Disco Dance på natt/morgonkröken så det var minst sagt en fysisk aktiv dag. Solen skiner och jag ska ut å se om det är hyfsat vindstilla, eller att det åtminstone blåser åt ETT håll å inte åt ALLA håll, så det går å kratta. Undras va mina läsare sysslar med idag då? Några vet jag ju vilka ni är men inte alla som vågar ge sig tillkänna..

Ha en bra dag iaf, nu ska det bjudas på ett par bilder sen helgen!

Före Tävling

 
Efter Tävling, fortfarande Glada =)
 
 
Bankett/Efterfest på Ribbersborgs Beach
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Regina

Fantastiskt bra jobb!!! <3

Själv klappar jag mig på axeln när jag diskat lite, eller orkat plocka ihop en maskin tvätt....nivå på det? Arrrrrrrghhhh allergi :(

Nåväl. Grattis stumpan, rumpan!

Svar: Tack så mycket :) Tycker du ska fortsätta klappa dig på axeln! Vet hur trött man kan bli :/
Marie.

2013-05-06 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0