Laddar...

För väldigt precis en vecka sen satt jag hemma med tårar i hela kroppen och en väldigt ond, ful och blå hand.
Visste inte om något var brutet, hur stor skada ligament och senor fått av brottningsmatchen kvällen innan och Både jobb och kommande helgs tävling stod som ett stort frågetecken.

Idag sitter jag och har nästan glädjetårar för jag ser en möjlighet för mig att vara med på tävlingen, med tejpad tumme och det sunda förnuftet att försöka ta det försiktigt på de hinder som kräver friska händer.
Min förhoppning är att det ska finnas alternativ på dessa hinder så att jag åtminstone kan ta mig igenom banan.
Monkeybar-hindret t.ex vet jag att det är en bassäng under så man får simma om man skulle råka tappa taget. Där hade jag nog fått simma en bit ändå å nere i Malmö kanske våren kommit ännu mer så de blir riktigt skönt med ett dopp =D

Nu ska ja sätta fart å packa lite

Katjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0