Welcome To The Jungle.

Bra växtväder nu. 
Lite för bra kan man tycka. 
Gräset var ganska långt innan helgen men de fanns inte tid att klippa. 
Nu är det ganska mycket längre. 
 
Det har regnat i natt så nu går det inte heller att klippa. 
Får leta fram lien om de fortsätter så här. 
Lär nog även ta å köpa mig en ny gräsklippare i år, den gamla har börjat göra rätt för sig. 
 
Har sovit gott i min egen säng inatt även om jag gillar att sova på hotell och äta  hotellfrukost.
Helgen har vart grym med en perfekt blandning av jobb, träning, föreläsningar,  god mat, vin, fin natur, vackert väder och gott sällskap.
Säger Bara: Alla borde få uppleva Workout Åre!
 
Vi har vart där för att hjälpa till men har även hunnit med en hel del pass mellan varven. 
 
Föreläsning:  Pulsträning (mycket intressant och nyttigt, måste nog köpa mig en pulsklocka)
Träning: Soma Move: Bra skonsam träning för hela kroppen. 
Träning: Blossom Yoga: Blossom Taintons egna Yogaprogram som förra året var fullt så vi inte hade chansen att vara med. 
Föreläsning: Stark, snygg och skadefri. 
Träning efteråt i samma ämne: (längesen jag hade så än SJUK träningsvärk!  Hela, å då menar jag precis HELA benen samt rumpan är stumma) Kul och bra träning! 
Träning: Magstabilitet utan plankan. 
Träning: Yoga med Blossom (dagen efter träningsvärkspasset, välbehövligt)
Det var vad jag hann med även om det var mycket annat jag velat testa! Bodycombat, MIT (mixad intervallträning utomhus) och Kangoo t.ex..
Utöver det så fanns Ruffie, Spinning, Cykling ute, Springtur upp till toppen, Vipr, olika danser och mycket mer, både nya och inte lika nya träningsformer. 
Hela konventet var fantastiskt bra ordnat och med Sveriges främsta instruktörer kan man inte säga att det var annat än Perfekt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0