Min Onsdag.

Lyckades ta mig till jobbet trots halkan men det gäller att ta de lugnt för bra halt va de. 
Det har vissa andra fått erfara idag då de kört av vägen.
Allt har sin gilla gång när första halkan kommer. 
Vi va på väg ut till en av olyckorna när vår fina Volvo-Ambulans gav upp. 
Kuk-bil.
Jag LÄNGTAR ihjäl mig tills vi får en RIKTIG ambulans vilket dom lovat oss till våren. 
Det har varit så mycket fel på dom här så det är pinsamt. 
Det vore enklare att räkna saker som varit hela. 
Bjuder på en bild som visar en del av dagens aktiviteter. 
Hann köra ett bra träningspass som jag sen kompenserade med en nybakad kanelbulle :p 
Ikväll blir det kväll tidigt i förhoppning att komma upp imorgon och ta en promenad innan utbildningen. 
Jag försökte ju som sagt imorse med men va då för låg i medvetandet att jag inte ens förmådde mig att vakna av larmet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Dom benen....

2013-11-14 @ 04:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0