T.

Ja de är ju gott de men nu skulle det sitta fint med nåt mer eftersom jag är så hungrig.
T blir man ju inte jättemätt av.
Dessvärre är klockan rätt mycket och jag är nog mer trött än vad jag är hungrig så de blir nog att hoppa ner i lopplådan.
Brukar ju ha svårt att sova om jag är hungrig men det känns som att det ska gå.
Är för övrigt väldigt träningssugen nu, blev en stavis, lite armhävningar å de dagliga 100. Är för övrigt inne på dag 20 typ...undrar om det börjar hända nåt..
Fick iaf för första gången sen jag började träningsvärk (?) i benen.. hur man kan få träningsvärk efter 20 dagar kan man ju undra men jag TROR att det kan ha att göra med att igår när jag gjorde dom var jag festklädd och hade högklackade stövlar på mig och då tog det kanske annorlunda på musklerna.
Nån annan förklaring har iaf inte jag.

Najti najti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0