För ovanlighetens skull...

Som många vet så är min sömn inte riktigt som den ska.
Nätterna då jag sover en hel natt rakt av är lätträknade sen flera år tillbaka, men idag....
Idag vaknade jag kl 10.22 och låg kvar i samma ställning som jag lade mig igår kväll (natt.. kl 02 närmare bestämt)..
Har inte ett minne av att jag vaknat och det kändes ganska overkligt, men sköööönt! Hoppas på fler såna nätter, nu när jag fått smak på det och ser att det faktiskt är möjligt =)
Drömt har jag däremot gjort och det är rätt kul men det ska jag inte dra här och nu för nu ska jag ut och stava.
Blir en 20 min-sväng, sen in och göra mina övningar innan jag får finbesök.
Har även haft frukostbesök (kl 11.30) av Herr Ström, han fick bli försökskanin på den Mug Caken jag la ut en bild på i förra inlägget.
Han mumsade och åt och sa att han tyckte det var gott, om än väldigt mättsam (och för övrigt större än den Mug Cake jag brukar göra) så han orkade inte äta upp hela, dessutom hade ju han redan ätit frukost lite tidigare.
Nu ska jag bege mig, står här på knä, klädd och klar att ge mig ut i regnet =)
 
Ikväll blire innepyssel, rulla Köttbullar och göra äppelmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0