I vanlig ordning. .

Det är ju så mycket det ska fixas med innan man får hoppa i säng på de här stället. 
Det ska skrivas dagbok, göras armhävningar å squats, det ska tas bort smink å borstas tänder å det ena med det andra.
Så tänker jag och skulle vilja varje dag skriva lite blogg men man blir ju så trött åsså vet man att man ska upp om några timmar och då är det fullt ös igen! Skönt att man är ledig några dagar när jag kommer hem igen, Förutom vp:n då men den ska jag väl klara av :) 
 
Idag har vi iaf Abseilat och för mig var det första gången och väldigt nervöst. 
Helt ärligt stod kräkan upp i halsen.
40 m skulle vi ta oss ner på en skör tråd med livet som insats. 
Som ni förstår så överlevde jag och det var en ganska nöjd Fröken Södergren som pustade ut i bilen på väg tillbaka till East London.
Nu ska jag sova gott tänkte ja, gör de ni med! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0