Rubrik saknas.

Mysig helg, mysig måndag..
Storshoppat och fyllt kylskåp och skafferi med en massa brasaker att laga mat och baka med, mycket nya recept att prova står på agendan närmaste tiden. 
Ledig ett par dagar till så åtminstone imorgon blir det hemmapyssel förutom att jag ska agera chaffisc en sväng under dagen.  
Hoppas det blir skit (?)-väder så känns det bra att vara inne :)
Annars är det risk att det blir utomhusaktiviteter imorgon igen :)
Blev en sväng till skogen idag där jag faktiskt hittade några gulingar, å då menar jag inte sneögon.
Kvällen spenderades med ett par goa vänner på en tur till Gävle.  Hann medå shoppa ett par nya lack till naglarna plus några underpants.
Har ingen lust att gå å lägga mig trots att jag är aptröttv men de är ju så tråkigt att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0