Hej :)

Längesen igen nu men kul att se att det fortfarande finns några trogna besökare :)
Inte för att jag vet om det är samma som är in dag för dag men ändå :)
Sen sist har jag iaf hunnit med en fantastisk underbar mysig rolig och kall vecka i fjällen, närmare bestämt Tänndalen.
Va ukt två dagar på brädan+1 åk, de kändes lagom pga kylan. .. Den dagen det bara blev ett åk så snöade det och var 'bara' -14 så vi tänkte att det kanske är rätt behagligt (vissa dagar på vissa ställen var det -28)
Tills vi kom till toppen där det yrde snö i 27, 3 m/s och det inte gick att åka. 
Eller åka gick det att göra men inte riktigt åt det håll man ville. Däremot gick det inte heller att stå still på brädan för då blåste man iväg. 
Man förstår nu hur lätt det måste vara att tappa bort sig på ett fjäll. 
 
Den dagen var dock den enda dagen inte solen sken.
Så mycket sol och blå himmel vi fick se den veckan har inte skådats på hela hösten/vintern.
Bjussar på lite bilder så får ni oockså se lite sol :)
 
 
Idag har jag äntligen kört ett konditionspass.
Ville vänta tills andningen va helt bra och det är den nu.
Körde HIIT vilket kommer att vara "Temat" för Februari månad.Det blev även fokus på armar/axlar idag som ni kanske ser ; p 
 
 
Januaris utmaning har gått bra men känner mig just nu rätt slut i just de övningarna så det känns bra att byta nu.
jag kommer dock inte köra varje dag som jag gjort i Januari, tror kroppen måste få vila ibland med även om inte passen är speciellt långa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0