Tack. ..

För en helt okey natts sömn. 
Inatt har jag bara blivit jagad av galna negrer som tagit GHB.
Har  också gjort fint i gamla hästhagen.
Vaknade Hur som helst hyfsat utvilad före klockan, skönt ändå att ligga å dra sig lite. 
Jobb idag och jag hoppas jag kan få tid att träna eftersom jag har en ny rolig övning jag måste testa.
Skulle mest behöva konditionsträning. 
Har dock varit så galet trött så jag inte vet vart jag ska ta vägen. 
Så även igår em ända tills jag åt vid 18.30, då vaknade jag till liv och kunde göra mina dagliga övningar. 
Blev ju så här trött å slut sist jag räknade kalorier och tydligen åt för lite. 
Jag tycker ju att jag äter bra men kanske borde räkna lite å se hur mycket det egentligen är. 
Sen har nog sömnen (bristen på den) ett finger med i spelet. 
Upp å hoppa (?) Nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0