Måndag 5 Januari.

Idag vaknade jag av mig själv kl 0815 å var pigg så natten måste ha varit rätt bra trots att jag jobbade och fick ta hant om en jag känner som inte mådde så bra. 
Drömmer väldigt tydliga (hyfsat normala) drömmar nu som jag även minns när jag vaknar. 
 
Vid Lunch drog jag,  Mamma,  Pappa & Isaak till Alexandra å kika lite,  lyckades shoppa lite till,  både till mig själv men även till Kommande födelsedagarna :)
Fick en grönjävlig mensvärk så orkade inte ens gå i nå fler affärer efter att vi ätit God Handburgare på en restaurang :/
 
 
 Jag och Isaak gick till lekplatsen men som tur var verkade även han rätt trött så han lekte trött och myssjuk hund vilket passade mig perfekt. 
 
När vi kom hem kollade vi Turbo och käkade Black Forest som är godaste chokladen på Nya Zeeland  (den tillverkas här ) plus TimTam då som nog tillåmä är snäppet värre :p
 
För övrigt så beslutade sig Katten för att plundra granen idag. 
 
 
 
Nu ska ja somna till p3 - dokumentär. Synd att jag alltid somnar så får när jag väl lägger mer huvet för jag missar ju i stort sett hela programmet.  Som tur är kan man ju köra det igen  :)
 
Nattis Nattis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0