Tungt.

Jag har jobbat mitt sista pass med B :/ 
Så mycket vi har varit med om tillsammans, många minnen, både fina, tunga, tragiska, märkliga,  tokiga, härliga och otroligt roliga stunder vi haft när vi jobbat ihop. Vi har firat Jul flera gånger, nyår och helger,  nätter å dagar och otaliga timmar i vått och torrt i den gula firmabilen. Man kommer varandra nära på ett väldigt speciellt sätt när man jobbar på ambulansen.  Man går igenom grejer tillsammans som ingen annan kan förstå.
På den tiden när vi jobbade i par, när jag började min karriär på ambulansen,  då jobbade jag och B ihop under flera år. Det ledde till att vi har fått en speciell relation.
Det ska jag bära med mig även om vi nu gjort vårt sista pass tillsammans. 
 
Natti natti 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags för en uppdatering?

Svar: Fixat 👍
Marie.

2016-07-19 @ 04:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0