Fredag!

Ja tänk att det är fredag igen,  veckorna går ju rätt fort ändå fast man tycker dom är långa på ett sätt  :)
Har man bara klarat av onsdagen så känns det nästan som att det är helg! 
Några timmar kvar på jobbet innan det är dags att fara hem å pussas lite på världens bästa kille, å sedan fara vidare till Hofors å träffa två härliga brudar 8)
Äta kommer vi å göra, Malin skulle fixa nå gott :p Sen ska vi även sy något kul,  jag ska göra klart den toppen som jag började på sist.  Riktigt roligt att få skapa något själv,  något som INGEN annan har likadan :)
Gjorde ju ett par byxor sist,  "baggystyle" , dom kommer å bli perfekt när det blir lite varmare. 
 
Just nu sitter jag på jobbet å tar den sedvanliga fredagsfikan. Det som är så bra nu är att det faktiskt går att sitta ute i kortärmat utan att frysa ihjäl :D 
 
Det har blivit lite mer träning nu,  men igår hade jag vilodag å va med på ett poweryogapass på Parkbadet.
Jag har ju kunnat börja springa lite smått å jag blir ju så taggad å tycker att det är så kul så det kan bli lite för mycket å ryggen säger ifrån lite.  Dock har jag märkt att Yogan gör att den känns så mycket bättre,  så nu är min vision att jag ska försöka göra lite varje dag. 
 
Nu måste ja gå å jobba lite även om de bär emot,  så skönt ute ju :) 
 
 
 Haha! ! Men gu vilken bild!! =D Så där såg det inte ut när jag skrev inlägget från telefonen! (kollar från datorn nu) Aja den får väl va kvar
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Hej! har du glömt dina trogna läsare? =) =)

2017-12-01 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0