Söndag?

Jäklar va den här helgen har gått fort. Jag har jobbat men jobbar ju bara till 15 så då hinner man ju med en del annat också, om man orkar. Igår efter jobbet så träffade jag Sari å vi käkade handburgare på Monroes innan det var dags för semifinal nr 2 mellan Saik och Edsbyn. Fy tusan att de ska va så spännande. Saik åkte på däng i sudden så nu står det 1-1 i matcher. Det här kan ju bli hur fan som helst. Efter matchen tog jag mig hem, å hade R vart hemma så hade jag hamnat i soffan men nu va han inte det så jag va faktiskt ut å sprang (joggade) på åkern, i månskenet. Det var heeelt fantastiskt <3 Först och främst att jag KAN jogga igen, och att månen dessutom var så stark så den lyste upp hela åkern gjorde ju inte saken sämre :) 4 km blev det, lite drygt, och jag höll på i lite drygt en halvtimme. Ingen räserfart, jag vet, men jag är glad att jag inte hade och och att jag tog mig ut, det var ju ändå premiär och en del snö, så visst tog det på flåset :) Hade tänkt kört på nu när jag kom hem men energin tog slut efter jobbet så just nu är det en liten vilning på G. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0