Bokat!

Om mindre än en vecka bär det av.
Först till Söderhamn sen Krabi =)
Hemskt va skönt det ska bli fast höll på att bli utan biljetter då dom avbokade resan eftersom jag inte betalade på en gång. Det masstexten såg jag sen att det stod att man skulle betala före kl 12 samma dag men kl va bara 10.45 och det hade gått en timme efter min bokning! Fy på er Ving! Dom hade lagt ut resan igen men som tur var var dom kvar!
Bokade ett boende också på 5 nätter, resten tar vi som det kommer =)
Nu ska jag åka å jobba, sen blir det pulka och bastu i högbo med firman, kul!
Va till uppsala två gånger igår, hoppas på att slippa det idag! En gång om dan räcker =)
Blev inte så mycket till blogg men som vanligt på senaste så ligger det på ;0)
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men ååååhhh jag vill åsså! hoppas ni får roligt gumman!! blir Mattias sjuk så vet du var jag finns; ) pussssssssss

2010-01-22 @ 08:44:18
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Vart i Krabi ska ni?!



Härligt!!!



Tjoa till om du vill ha tips på vad ni ska se eller bo eller så ;)



KRAM!!

2010-01-23 @ 16:39:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0