Indragningar.

Satt på jobbet idag och hade inte så mycket för mig.
Hade börjat arbetspasset med ett träningspass, passade på då kollegorna fortfarande var ute och jobbade.
När jag var klar med träning, bilkoll och frukost var det dags att kolla mejlen och lite annat man brukar kolla på nätet.
Mejlen gick bra, även aftonbladet.
Så tänkte jag skriva en blogg... MEN! Tji fick jag.
Vi har inte längre tillträde till sidor som inte har med vårt jobb att göra.
Vet att dom haft så på andra arbetsplatser men aldrig har det varit nå prat om vår surf.
Kan förstå att dom inte vill att man ska surfa runt på porrsidor och sånt, men om man kollar Blocket, va fasen skulle det göra?
Okej också om man sitter på arbetstid på ett sånt jobb där man har saker att göra hela tiden, men som hos oss där det faktiskt kan gå en hel dag utan att man knappt har nånting? Vad skulle det göra om vi kollade Blocket eller skrev en blogg då?
Jo för att vi representerar Landstinget Gävleborg.
Oj va fint.
Kanske dom där som sitter där uppe och bestämmer kan börja bete sig som folk till att börja med.

För övrigt har jag haft en helt okej dag.
Sitter vid en sprakande brasa nu och känner att John Blund nog smygit förbi och kastat nåt i ögonen på mig.
Hoppas även ni haft en bra dag, och får sova gott i natt.

So long


Kommentarer
Postat av: JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG



Jag förstår inte heller - om man har gjort allting man kan göra - städat och plockat och donat....



Vad är det för skillnad på att sitta och surfa runt lite på skoj och läsa nyheter och dona - jämfört med att sitta ner och läsa skvallertidningar och böcker eller sticka m.m.?



Förstår inte.... ska man bara sitta rätt upp och ner och titta då? För sova får man ju inte heller? :) Kommer du på något får du gärna säga till ;)



Kramis!!

2010-01-04 @ 21:36:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: L

Men mary mary.... Inte ska du väl sitta å slö surfa på arbetstid heller! ;) Ställ dig å baka lite negerbollar istället, så kan jag komma och äta upp dom! hihi! Kram pådig

2010-01-05 @ 08:29:58
Postat av: Marie.

Spindeltjejen; Nä men precis, speciellt om man jobbar vaken natt så borde det ju snarare vara ett plus då man håller sig vaken lättare med hjälp av lite rolig surf! Man gör ju inget olagligt direkt =)



L; Joodå, liteså =)! Skulle kunna göra negerbollar med men det tar sån tid å göra ren händerna om man skulle få en körning =) Fast när jag gör negerbollar hemma brukar jag ha engångshandskar på mig, det får bli dagens tips! =)

2010-01-05 @ 10:58:10
Postat av: Anneli

ja det är fjantigt! sköter man jobbet sitt så borde det väl inte gö nåt! men det är sant du kanske porrsurfar för mycket: P

2010-01-07 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0