Mitt livs tidigaste blogg =)

Hej och god morgon på er!
Kan ju va lite riskabelt att skriva en blogg innan man knappt vaknat till liv men man lär ju chansa lite ibland, häh..

Hade en jättetrevlig eftermiddag igår i pizzans tecken.
Syrran och R anordnade en träff där R bakade pizzorna och vi åt och lämnade omdöme.
Grymt goda från riktig bakugn och med mycket smaskigt på.
En god och trevlig em =)
Avslutade med film och ett glas vin hos grannarna rätt över åkern, trevligt!

En MYCKET god nyhet sen igår är att syrran fick jobbet på SMHI så nu blir dom kvar i Sverige åtminstone ett år.
Höll på att börja gråta när jag hörde det.
Nu ska jag åka å jobba en sväng, få se vad dagen har att erbjuda.
Natten jag jobbade sist var lugn men vaknade två gånger av ett larm jag inte kände igen.
Trodde det var brandlarmet som gick sedan jag stekt ägg tidigare på kvällen men det var visst ett strömavbrott som utlöst larmet.
Eller snarare två strömavbrott.
Hela stationen var kolsvart, lika som resten av bruket tydligen.

Oj shit kl är visst lite mycket!
Sooo looooongggg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0