Men nu får det väl räcka...

För två veckor sen typ fick jag magsjuka.
För en och en halv vecka sen fick jag nån konstig hosta som doktorn trodde var astma.
För en vecka sen fick jag typ migrän, med illamående, yrsel, svimings-och kräkkänsla.
Den här veckan har jag mått ganska bra förutom att jag haft mer ont i ryggen, men förutom det så har jag mått bra även om jag varit halvt medvetslös emellanåt för att jag varit så trött.
Tröttheten har antagligen varit den här skiten jag fick idag som har legat och lurat.
Vaknade med 38 graders feber, värk i kroppen och whiskeyröst.
Mycket gnäll blev det idag, förlåt för det och nu orkar jag inte skriva mer.
Hoppas ni har en bättre dag än mig.


Kommentarer
Postat av: L

Du måste vara rädd om dig!!!! Puss påre

2011-05-14 @ 06:42:50
Postat av: A

<3

2011-05-14 @ 10:31:15
Postat av: Marie

Tack söta ni, jag försöker men det går sådär <3

2011-05-14 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0