Pust.

Längesen jag jobbade ett helt kvällspass och nu känner jag mig så där skönt slut i både kropp och själ.
Avslutade kvällen med en välförtjänt Maxburgare och ett par hemmagjorda jordnöttssmörkakor.
Burgaren kostade bara 22 kr och bara det är väl ett skäl till en vända till Max.
Känner mig dessvärre inte helt nöjd nu efteråt men det var ganska så gott och den onöjda känslan går nog snart över och jag kommer att somna så gott =P
NÄNUNI ska jag sova och drömma nåt Mysigt! Nattinatt

Måste bara tillägga en grej.
Fan va ja är kass.
Igår bestämde jag mig för att jag ska börja tvätta bort sminket varje kväll innan jag går och lägger mig.
Det höll en hel kväll och nu ligger jag här igen.
Grattis till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0