Påskhare.

Idag var Nionde (9e) dagen i rad som jag tränade.
Korta intensiva pass som bestått av stavjogg (10 gånger effektivare än promenad och ser nog 100 ggr töntigare ut), Crosstrainer, Fyspass, Cykel och Yoga.
Känns otroligt bra, och kul att det funkar att springa (med stavarna då) utan att sylten protesterar.
Igår fick jag med mig syrran ut på en riktig skogsrunda, underbart vad jag trivs i skogen.
Dock var det lite svårt att springa med stavarna där.
Synd att det inte syns eller känns mer än vad det gör, men jag skyller faktiskt en del på sömnen, och bristen på den.
Den kan faktiskt ställa till det på både det ena och det andra sättet, även vikten, så nu skyller jag iaf till VISS del på den. 

Mitt mål att komma i form innan avresan till Staterna känns inte som att det kommer uppfyllas men men vad gör det, det kommer bli kanon iaf =D LÄngtar Längtarrrrrrr!

Imorgon ska jag börja knåpa ihop en pack-lista som jag ska (försöka) hålla mig till till åtminstone 85 %.
Ska försöka att inte ta med mig så mycket IFALL det händer att det blir nån typ av shopping over there =P

Poskhelgen har för övrigt varit till Belåtenhet.
Långfredan på jobbet blev soplugn, fick tillochmed sluta i tid.
Påskafton och idag har tillbringats till stor del med familjen, mycket mys och god mat såklart, och bus med LillPrinsen.

Snuttifnull nu ska ja gå å såva!


Kommentarer
Postat av: Regina

Som en liten hjälp på traven, att packa lätt, det är superbilligt här :) så inte vill du komma med full väska inte. Packa den halvfull är mitt tips! Ett annat tips är att packa sånt man kan slänga eller skänka innan man reser hem så får man plats med mer semesterfynd ;).

Nu räknar vi ner, och bakar Hallongrottor, så efter den här semestern kommer du vara i ditt livs form! Landet där man äter muffins till frukost och chips till lunch ;) du vet man tar seden dit man kommer ;) ;).

Pussigullpuss

2012-04-10 @ 00:08:47
Postat av: Marie.

Tack för tipset, ska ta till mig det så gott jag kan! Har satt en Maxgräns på 10kg resväska, ska försöka hålla mig till den = Ååå men guuud va gott, Hallongrottor är väl bland det godaste som finns!Haha,jo muffins till frulle ska vi nog klara av, men chips till lunch kanske tar ett par dagar att vänja sig ;P Nu ska jag packa vidare men det lär ju gå fort eftersom jag inte ska ha så mycket med mig =D Pusssssar

2012-04-10 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0