Blandad komplott

Det här dygnet började rätt spektakulärt med ett rejält härj sedan jag somnat, för att vakna igen i mer eller mindre panik. Går inte in på några detaljer men inte fasen är det kul, varken för mig eller dom som är i närheten, inte första gången jag skrämmer livet ur nån.
Jag har ju alltid gått i sömnen och pratat men senaste tiden är det lite mer extremt och det är allra oftast inga trevliga upplevelser.
När jag senare på morgonen vaknade var det första jag hörde; Marie, du måste göra nåt åt det här, det här GÅR inte.
Nä tack det vet jag, inte speciellt bra för skönhetssömnen att hålla på som jag gör, inte för hjärtat heller.
Eller för omgivningen.
Ska jobba på det.

Nåja, det var natten.
Så var det dags för frukost, yoghurt, frukt, nötter och russin stod på menyn.
När allt var klart och jag hade vart ut i frysen för att hämta hallon stupade jag och gjorde en noseplant på bron.

 


Lunchen med Anneli, Anna å Sötaste Millie gick åtminstone smärtfritt till, maten var god och sällskapet såklart världsklass.




På eftermiddagen skulle jag som sagt försöka mig på att byta styrled på bilen, men det kan ju bli lite svårt när man fått hem fel grejer.

Det var min dag, och pga den så känns det rätt okej att det är kväll och man får gå å lägg sig snart.


Kommentarer
Postat av: Regina

Du vet det där tramset du håller på med på nätterna, det kan du ju inte hålla på med här vettu! Du får inte skrämma slag på 1. mina barn 2. mig, du får inte heller hoppa ut genom några fönster vi bor faktiskt på andra våningen så jag kan bara hålla med...dags å ta tag i det där! Inte vet jag hur man gör? Har du försökt med regelbunden avslappning? Tyvärr är det nog inte så bra att jobba olika tider dygnet runt ;(. Men du behöver inte oroa dig för skönhetssömnen iaf, du duger ;)!

2012-04-02 @ 23:13:17
Postat av: Marie.

Nä jag vet, vi kanske får slå upp ett tält på gräsmattan i värsta fall =/ Har inte försökt med avslappning men ska nog ta och göra det, bra idé! Jobbet blir ju lite svårt det, men jag brukar önska att det ska va lugnt på nätterna då jag jobbar =P Men Tack du är ju snäll du, hihi! =)

2012-04-03 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0