Sopa

Eller helt enkelt för mycket på schemat.
För att Blogga alltså.
Annars är det ju mest bara skönt att ha att göra.
Om det är bra saker vill säga, och det är det ju mestadels.
Idag hade jag ett superbra schema för att hinna med allt som skulle göras.
Hann med Frullen, Förvälla gulingarna sen igår, plocka FLyghavre 2,5 timme, Mellis, Flytta 2 gubbplantor men sen vare kört.
SYnfältsbortfall å huvudvärken from Hell.
Tack å gonatt, det var den eftermiddagen.
Men NU är jag på benen igen, Ipren, Alvedon, Imigran, Spikmatta, Kall handduk, 3 timmars Vila och 1 liter vatten senare =)
Blev dock ingen Tutbingo som jag blev medbjuden på.
Allt var klart, satt tillåmä i bilen och var på väg men tog mitt förnuft tillfånga å stannade hemma på altanen. Fortfarande yr i bollen å känslig för om det rör sig för mycket, å Tutbingo kan ju va rätt stressande så jag stannade hemma ;)
Kanske skulle ha bjussat på nån bild, men får nog ta en sammanfattning i nåt inlägg sen om hur min sommar är/har varit.
Funderar starkt på att åka till Viken å köpa Sushi (?)
Jo, jag är lika förvånad själv men det är faktiskt riktigt gott, så länge man slipper den där läskiga Wasabin.
Mjau vi får väl se, hej så länge
För övrigt luktar det kobajs på min altan ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0