Bra Bra.

Idag har jag Haft en riktig Livsnjutar dag.
Började med en Frulle-Baggis på Berglunds.
For hem och Planterade om mina stackars blommor.
Varit till Hårfrillan. (hur skönt är inte det?)
Go-Lunch På Grinladan.
Planterat om fler blommor.
Tränat ett Styrkepass på PB.
Bubblat med nåra Goa bruds.
Simmat.
Bastat.
Varit till Hemmakväll (och vad man gör där får ni själva räkna ut) =P
Varit till både ICA Maxi och Prix och letat semlor, Prix hade 2 st kvar (som det stod "-Marie, ät oss" på)



När jag tränat färdigt fick jag ett sms från Jobbet där dom meddelade att 2 extra ambulanser skulle tillsättas som dom behövde personal till.
Good Luck med det säger jag, det är Fredag och jordens kaos med över 70 avåkningar på E4;an uppöver.  
Hoppas dom får tag i några som inte har nåt annat för sig en kväll som denna, tycker faktiskt lite synd om mina kollegor som sliter där ute. 
Även om dom som halkat åt skogen förstås, men uppriktigt sagt är jag inte förvånad att det händer grejer med tanke på hur folk (vissa då) kör. Det är nästan konstigt att det inte händer mer. Men jag antar att det är Gräsligt halt och jag hoppas att det inte inträffat några allvarligare skador. Dom Flesta tar det iaf lugnt när det är såna här vägförhållanden, så många av olyckorna blir lindrigare än vad dom kan vara om väglaget är torrt och bra. 
Kallt som F*N är det iaf, termometern visar på -14 men det blåser så det känns som -27.



Själv ska jag bädda ner mig på Soff-Fan och Äta lite Snask.

Kommentarer
Postat av: Regina

Och det är så du ser ut när du ska krypa ner i soff-Fan? ;) Tror du behöver skruva upp värmen lite ;) Annars kan du komma hit för vintern verkar hoppa över Milford, Connecticut, USA i år :). 13 grader och sol hade vi i förgår.

2012-02-04 @ 00:04:46
Postat av: Marie

Ja nästan! I morse va de -21 när jag vakna å de känns inne innan man biter i den sura bananen och går upp och gör en brasa =D 13 grader lät lite skönare de =P

2012-02-04 @ 12:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0