Mer semester var det ja..

..och semester blev det även för bloggen som vissa av er säkert lagt märke till.
Har inte öppnat datorn sen i Fredags eller kanske ännu längre sen.
Gjorde ett försök igår att skriva ett blogginlägg från mobilen men fick bara till Rubriken så det blev inget!
Har spenderat några dagar nere hos syrran i Nkpg, hur mysigt som helst, mer systertid åt folket! Vi har Yogat, varit på 3-D-Bio, shoppat, ätit, druckit te, surrat å kollat film, och tagit promenad i solen!
Åkte ner med mamma och pappa, men på söndagen när det var meningen att vi skulle åka hem så kom jag på att jag faktiskt har semester så vad skulle jag då hem å göra, så jag stannade ett par dagar till och tog tåget hem idag.
Mysigt och på tiden att åka lite tåg, det händer alltför sällan.
Fick dessutom en komplimang av en kille i 30-årsåldern som satt i samma kupé, han tyckte att jag var snyggt klädd =)
Kul att höra av en vilt främmande främling! Min goa vän Madde undrade om det var nåt fel på honom ;)
Grejen är ju att om det är nån man inte känner som pratar för mycket eller ger komplimanger till nån dom inte känner så blir dom ofta betraktad som konstiga.
Tycker faktiskt att alla borde bli lite bättre på att ge komplimanger istället för att hålla inne med dom, det gör ju ingen glad =)
Har för övrigt tillbringat många timmar med goa vänner idag, mera vännertid också vill vi ha!

Nu har jag suttit med tandborsten i munnen sen jag började skriva här, och det är typ 27 minuter sen skulle jag tro. Har fått skäll av min tandläkare att jag borstar för mycket, jag kan gå och borsta en halvtimme medan jag gör andra grejer, det är bara att gå och fylla på tandkräm emellanåt.
Tjo å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0