Oj...

Jag borde ju skämmas.
Å de gör jag också lite, fast bara lite.
Har fått prioritera mina sysslor för de har (tro det eller ej) varit rätt körigt å fullt upp.
Skönt nu att det är lite lugnare, hoppas det håller i sig ett tag =)

Lite för lugnt är det nu för jag avstår träning pga nå virus som gör att jag har lite jobbigt med andningen.
Bra mycket bättre nu så snart så..!
Lika bra att vänta tills det är helt bra, å inte heller så mycket att välja på då jag har flåsat vid minsta ansträning (även då jag inte anstränger mig)
Nu lär jag peta i mig frukost å dra till jobbet.
Liiiite trött efter Mulligans-besök igår, körde men blev inte så många sömntimmar... längtar till ikväll då jag får lägga mig igen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0