Rivstart.

Efter nästan 3v "ledigt" började jag jobba igår, med ett dygnspass.
Under dagen var det hyfsat lugnt men sen var det fullt upp i stort sett hela natten. 
Sista körningen var klar 07.45 och då ramlade jag in på jourrummet å sov till 12, det har väl typ aldrig hänt. 
Kollegorna som tagit över funderade nästan om de skulle gå in å se så att jag levde. 
Resten av dagen har varit som ett vacuum.
Trött och slut på energi. 
Drog till skogs och söp in lite härlig skogsluft och nu sitter jag framför brasan, lyssnar på regnet utanför och har det gött. 
 
Ingen tv eller dator är på och snart åker även mobilen av. 
Har gjort ansiktsmask,peelat och smörjt in ansiktet med gokräm, lightfixat naglarna och borstat tänderna. 
 
 
Nu ska jag koppla bort omvärlden och läsa sista numret av Nära. 
Gött.
 
Trevlig Kväll på er också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0