Kan inte rå för det.....

Men har lite svårt att släppa skiten.
Det är absolut inte så att jag ligger sömnlös på nätterna, nä för det har jag det alldeles för bra för på alla andra plan.
Däremot kommer det över mig ibland och då blir jag så arg. Och ganska ledsen.
 
Skrev ett långt inlägg angående skiten som jag inte Publicerat.
Vet inte för vem jag försöker bevisa något och varför. Förr eller senare visar det sig alltid vad människor går för, det är då nåt man lärt sig, vissa fortare än andra och det gäller ju inte bara i det här fallet.
 
Klart man blir besviken, då det varit människor som betytt något. Men såna som har så lätt att släppa en "relation" ,vilken det än är, och vända ryggen till så fort det blåser (om det nu gör det) klarar jag mig utan så
Tack och Hej till Er.
 
 
 

På det andra planet har jag haft en jäkla tur.. eller helt enkelt får jag det jag förtjänar.
Vill ju gärna tro det själv iaf =)
Har haft några superhärliga dagar i Spanien (tredje gången denna sommar).. lata dagar, god mat (lite FÖR god sa byxorna), värme, trevligt umgänge, bad, gott vin å bara njut...
Känner mig för övrigt väldigt bortskämd.

Trots en fin härlig Spanientripp är det rätt skönt att komma hem till friska luften, jag som gått och längtat lite efter hösten även om jag älskar värme och sköna sommarkvällar.. men jag får som ett uppåttjack när det blir höst och känner mig pigg =)

Ikväll har jag hemmamyskväll med mig själv.. tända ljus, ansiktsmask, testa lite nytt smink.. elda brasa å kolla lite tv..
Första kvällen utan vin på nästan en vecka =D
Lär ta tag i både mat och träning nu, fick ju ett bakslag med sylten (och i provhutten)  häromdan så nu är det bara å köra igång med stavar å övningar igen...
Dags att peta in en pinne i brasan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0