Å ibland går det inte som man tänkt sig. ..

... men det blir bra ändå.
Det blev dock en heldag i Dalarna, all alone.
Fick tag i en hel del bra fixgrejer så nu vill man ju bara va hemma å greja fast vädret är ju bara för fantastiskt för att va inne så nu är det viftdags en sväng få se om det blir som jag vill :)
Om det blir så så kommer ni att få veta. 
För övrigt så är det goa dagar å jag tror vårkänslorna har kommit, dagarna är ljusa å härliga å det är ljust länge på kvällarna.
Jag känner mig glad och energisk även fast man tror John Blund smyger runt å kastar grus på mig ibland. 
Men det är en härlig tid nu,  10+ i skuggan å blå himmel!
Då kan man även lättare låta besvikelser rinna av en och man kan bara konstatera att alla inte tänker lika och att det alltid kommer att finnas människor man inte förstår sig på i alla lägen. 
Så man lever och lär och gör helst inte om samma misstag igen.
Man lär sig vilka man kan lita på även om man får sig några törnar efter vägen. 

Ikväll däremot ska Jag få äran att få träffa två underbara själar som jag är så glad att jag har i mitt liv
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0