Så kan det gå

Ja min förra natt vet ni ju redan hur den var, sov inte mycket alls den natten, vilket resulterade i att jag sov VÄLDIGT gott då klockan ringde... så gott så att jag inte hörde de 2 larmen som jag hade ställt..
Jobbet börjar kl 08 och klockan 08.16 ringer min kollega och undrar om jag tänkte komma och jobba nåt eller om han skulle få jobba själv.
Nog kan man väl få en mjukstart med sovmorgon första dagen efter semestern? =)
Nåja, Jetlagen kommer nog ge sig tillkänna nån dag till är jag rädd... kanske är bra att man tvingas upp å jobba så dygnsrytmen kommer i ordning snabbare.
När vi var borta där levde vi som pensionärer och gick och la oss mellan 9-10 nästan varje kväll, och vaknade 06.30-07.00.
Skönt att få vakna i lugn å ro å ligga å dra sig i 2 sköna veckor. Började morgnarna med antingen barfota strandstavpromenad, volleyboll eller tennis, eller lite av varje.
En riktig hälsoresa kan man tycka men grejen är ju den att det blev ju en å annan drink med, å då spelade det ingen roll om kl var 12 på dan eller 7 på kvällen.
Gott vin var det också, varje middag... och god glass, varje dag...
Vågen sköt iväg ett par hack men märkte ingen större skillnad på arbetsbyxorna ändå tycker ja, det brukar annars märkas rätt snabbt på dom.
Funderar nu på att gå ner i källarn å träna...tänkte lägga fokus på kondition/förbränning ett tag framöver men lär även få med styrkan så det får nog bli Tabata så man lätt och roligt kan få med allting =)
Tjobräää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0