Håller i...

Har en utmaning till mig själv i Januari... och till er andra som vill anta denna utmaning...
Det är ju på tapeten med utmaningar hit och dit nu och jag har nu skräddarsytt min egen.
Min utmaning ser ut som så att varannan dag;
  • 50 Squats
  • 25 Utfall på VARJE ben
  • 50 minuter Rumpboll som jag kallar det då jag ligger på rygg, har bollen (pilatesboll) mot rumpan. Sätter upp fötterna på den och lyfter upp rumpan. Benen ska vara i typ 90 grader. Vill man avancera ska man därefter lyfta på ett ben i taget och sträcka ut.
    Detta är en stabilitetsövning som tar både på rygg, ben och rumpa.
    Det var varannan dag som det ska köras.


De andra varannan dagarna gäller detta;

  • 5 min planka (vanlig och sido)
  • 30 armhävningar

    Det är alltså hela Januari detta ska utföras, någon som antar utmaningen??
    REGINA?? DIANA?? MARIA?? ANNELI??
    Sen är det ju fler som läser bloggen men ni anonyma är också välkomna att utmana =)

    Då kör vi!

Kommentarer
Postat av: Diana

Vi har Kört igång med sockerfri månad som steg 1 för året :)

Svar: Bra där =)) Kör hårt!
Marie.

2014-01-05 @ 09:55:17
URL: http://www.dianisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Härregud, inte 50 minuter rumpboll =)
5 minuter räcker bra!

2014-01-05 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0