Jag tror jag krääääääks

Å det är inte pga magsjuka eller nåt sånt utan andra sjuka grejer om man får kalla det så.
Nu vet jag inte vilket som är sjukast, själva situationen eller att jag fortfarande retar mig på det.
Lär ta å göra nå åt det (mitt alltså) för mänskligheten lär jag ju inte ska kunna göra så mycket åt och varför skulle jag lägga energi på det egentligen, borde väl ha lärt mig vid det här laget.
Energitjuvar kommer det alltid att finnas och man kommer aldrig kunna göra något åt dom, alla är ju som dom (vi) är, så krutet lär läggas på att inte låta dom ta energin vilket inte alltid är så lätt men ännu svårare att göra nå åt detta folk.
Räv.
I helgen blir det antagligen både att fylla på och göra av med energi (på ett bra sätt)
Ser fram emot! :)
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0