Sex ?

Det är numret på det tappra läsare som inte gett upp att läsa trots att jag inte uppdaterat här på huuuur länge som helst!
Vågar inte ens titta när det var sist =D
Fick iaf ett infall nu även om det inte kommer bli så långt.
Nu vet ni iaf att jag finns om ni mot förmodan skulle varit oroliga för det, TROR att jag har kontakt med de flesta som är här inne =)
Det är så mycket som hänt sen sist så jag vet inte vart jag ska börja.
Dagarna går, jobbar en del, tränar en del (önska dock att det skulle synas mer än det gör)  , har färgat håret rött, eller snarare koppar.
Har klippt av mig det en gång till men det växer så det knakar så det syns knappt längre.
 
Har gjort mig "av med" en del energitjuvar under sommarn. Trött på att bli sviken gång på gång utav människor som tyvärr betyder något. Betydde dom inget skulle man ju inte känna sig besviken. Har väl börjat inse mitt värde i att inte bli behandlad hur som helst även om det känns lite konstigt.
Har även kommit på att Vattenskoter och cross kan va jävligt roligt även om jag hade lite svårt att koppla av då jag  var på crossbanan för första gången utan arbetskläder. Det kanske blir bättre med tiden.
Nåt annat jag upptäckt är att Aloe´s Aloe Vera Coco-drink är förbenat god.
Nu ska ja ut å snoka rätt på lite andra sidor för kommande vinter....
 So long....
 

Kommentarer
Postat av: maria

Å,äntligen visar du ett livstecken här.=))som jag har väääntat.=))

Svar: Härligt å Höra Maria att man är efterlängtad =P Puss på dig, nu äre ett till på G!
Marie.

2014-09-02 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0